Start

Rozpoczęcie Roku Szkolnego

 

HARMONOGRAM ROZPOCZĘCIA

ROKU SZKOLNEGO 2015/2016

01 Września 2015 r.

 

1.      Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego z udziałem klas 0 - I  odbędzie się o godz. 10:00

w sali gimnastycznej.

 Spotkania z wychowawcami:

Klasa/ sala

Wychowawca

Godz. 10:00

0a – s. 24

p. Płociniczak Grażyna

0b – s. 23

p. Ramza Jolanta

1a – s. 9

p. Domachowska-Śmietana

1b – s. 8

p. Guraj Magdalena

1c – s. 30

p. Karpińska Justyna

1d – s.29

p. Długosz Lucyna

 

2.   Rozpoczęcie roku szkolnego uczniów klas II – III odbędzie się o godz. 11:00 w

       sali gimnastycznej .

 

      Spotkania uczniów z wychowawcami klas:

Godz. 12:00

2a – s. 29

p. Kawalerczyk Hanna  

2b – s. 13

p. Sztajer-Tyl Barbara

2c – s. 30

p. Szlagier Marzena

3a – s. 15

p. Nagórska Grażyna

3b – s. 8

p. Rząsik Justyna

3c – s. 9

p. Tomiałowicz Malwina  

 

3. Rozpoczęcie roku szkolnego uczniów klas IV – VI  odbędzie się o godz. 12:00 w

       sali gimnastycznej

 

       Spotkania uczniów z wychowawcami klas:

4a – s. 5

p. Jaworska Emilia

4b – s. 20

p. Wesołowska Agnieszka

4c – s. 9

p. Wilklisz Izabela

5a – s. 15

p. Koperska Edyta

5b – s. 12

p. Surdyk Monika  

5c- s. 19

p. Frontczak Małgorzata

6a – s. 6

p. Łyska Iwona 

6b – s. 11

p. Rojek Marzena

 

 

Podręczniki na rok szkolny 2015/2016

Zapraszamy do zapoznania się z listą podręczników na rok szkolny 2015/2016.

Informujemy, że, podręczniki i ćwiczenia do klasy 1, 2 i 4bezpłatne i zgodnie z rozporządzeniem MEN, będą wydawane na terenie szkoły

Nasza Szkoła

Od lat budujemy szkołę środowiskową. Służą temu wspólne inicjatywy, które podejmujemy w środowisku lokalnym, współpracując z licznymi instytucjami i organizacjami wspierającymi w działaniu rodzinę i szkołę. Przełamaniu barier służą liczne spotkania, szkolenia, cykliczne imprezy dla całej społeczności lokalnej. Ustawicznie doskonalimy system wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dla uczniów i rodziców.  Wspólnie staramy się zbudować szkołę bezpieczną, nowoczesną, kultywującą wypracowane tradycje. Stawiając wysokie wymagania dzieciom i dorosłym budujemy pozytywne relacje oraz przyjazną atmosferę